onsdag 8 januari 2020

Kalasdags


Det känns helt overkligt, men för exakt sju år sedan gjorde jag mina första inlägg på Cat's Bak- och matblogg. Jag ville renodla Cat's Passions (som jag då redan haft i fyra år) och lägga receptbanken helt fristående med en förhoppning om att barnen skulle hitta sina favoriter på ett enkelt sätt. 
Flera  av de tidigare recepten är rentav överflyttade från Cat's Passions, medan resten är helt egna recept framtagna i vårt kök härhemma.

Redan första dagen poppade det ut tre recept;

Totalt har det blivit 829 ät- eller drickbara inlägg under de gångna sju åren och idag firar vi det med varsin Belgisk våffla
Japp, jag menar verkligen vi. Jag gör detta tillsammans med maken, ett av våra största intressen är mat och dryck <3
Hipp, hipp, hurra för oss! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar